Trött...

Tröttare än någonsin sitter jag här framför dumburken och skriver. Var ute och red igår med Mikaela och jag kan ju resultera i ett enda ord, katastrof! Velki skötte sig dumt och var rädd för seriöst allting han såg. Vet inte vad som är fel med hästen, men säkerligen är det något. Ska börja sätta igång och träna honom från marken nu ett tag framöver, får se om det blir bättre. Men trots det är jag glad ändå, eftersom jag ev. kommer sätta mig på 17.53 tåget till Stockholm ikväll! :D Ska till världens bästa Zandra och kommer förmodligen stanna tills måndag. Får se hur länge jag blir borta. Nej nu känner jag att mina ögonlock inte vill sammarbeta med mig så ska lägga mig och sova några timmar. Blir att kliva upp i tid idag så att jag hinner packa och dra mig till stallet en sväng innan jag åker till världens bästa stad, typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0