Ridturen gick super!

Nyss hemkommen från en ridtur tillsammans med Mikaela. Jag är supernöjd och Velki skötte sig jättebra! Känns som att vi gör framsteg för varje gång, wieh kan inte bli gladare än såhär! Dock hände det en mindre trevlig sak på våran ridtur. Det låg en huggorm mitt i vägen och jag såg ju såklart inte den. Men som tur var klev aldrig Vjälke på den, men det var bra nära! Usch hatar verkligen ormar när de ligger på vägen sådär, farligt ju! Nu sitter jag och äter mackor och funderar seriöst på att slå på en movie, men jag vet inte om jag orkar. Pratar med älsklingen gör jag också, usch saknar hur mycket som helst. <3 Nej nu ska jag fortsätta vara lite social! Peace out så länge och ha en fortsatt trevlig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0