Aj då...

Oj nu var det ett bra tag sen jag skrev blogginlägg. Har varit i Stockholm i 8 dagar och kom hem igår, så därför jag inte haft möjlighet att skriva något. Idag var jag och provred ett varmblod som jag ev. skulle bli medryttare på. Men dock var det absolut inget för mig. Kände på en gång att kemin mellan mig och hästen inte alls funkade. Får helt enkelt leta vidare och hoppas på att hitta något bättre! :) Men jag har ju fortfarande två stycken helt fantastiska hästar som jag får sköta hur mycket jag vill, och tusen tack för det. Usch saknar redan Stockholm, så himla sjukt hur fort man kan vänja sig vid något! Vill tillbaka dit på störten och stanna där föralltid. Snart börjar skolan igen, och nu är det bara ett år kvar. Sen tar jag fucking studenten!!!! Kan knappt fatta att det är min tur, ÄNTLIGEN! :D Nej nu ska jag nog ut och springa lite, känner att det behövs, mår inte så bra just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0